سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیام رئیس‌جمهور به مناسبت درگذشت کریمی‌راد

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 85/10/8 10:49 صبح

رئیس جمهور با انتشار پیامی درگذشت وزیر دادگستری را تسلیت گفت.

به گزارش فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در پیامی، درگذشت آقای کریمی‌راد وزیر دادگستری را به رهبری، مردم شریف ایران و خانواده محترم ایشان و قضات شریف تسلیت گفت.
متن کامل پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
انالله‌ و اناالیه ‌راجعون
باکمال تاسف و تاثر اطلاع یافتیم همکار عزیزمان جناب آقای جمال کریمی‌راد وزیر محترم دادگستری در یک سانحه تصادف دعوت حق را لبیک و به جوار رحمت خدای رحمان و رحیم شتافته است. این همکار شریف فردی مومن، متعهد، کاردان، مردمی، بی‌ادعا، پرکار، پیگیر، مخلص و با احساس مسئولیت فوق‌العاده، خوش‌اخلاق و جسور و در تمام مدت خدمت خود به ویژه در زمان کوتاه وزارت، منشا خدمات ارزنده‌ و شایسته‌ای بودند. دولت جمهوری اسلامی ایران در فقدان این برادر و همکار عزیز سوگوار است.
اینجانب ارتحال این عزیز از دست رفته را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده‌ محترم ایشان و قضات شریف تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال مغفرت و آمرزش و علو درجات برای آن سفر کرده و صبر و شکیبایی برای خاندان معزز ایشان مسئلت دارم.
محمود احمدی‌نژاد
رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران



کلمات کلیدی :

درگذشت وزیر دادگستری دولت مهرورز!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 85/10/8 10:47 صبح

جمال کریمی راد، وزیر دادگستری و سخنگوی قوه قضائیه به لقاءالله پیوست.

به گزارش خبرنگار «بازتاب» ، کریمی راد، در ساعت بیست و سی دقیقه امشب بر اثر سانحه تصادف رانندگی در جاده سلفچگان درگذشت.

بنابر این گزارش، وی به همراه خانواده خود عازم اصفهان بود که خودروی پژوی حامل وی با یک تریلر برخورد کرد. در این سانحه متاسفانه وزیر دادگستری فوت کرده و همسرش به علت وخامت حال به بیمارستانی در قم منتقل شد. اما فرزندان او از وضعیت مناسبی برخوردارند.
گفتنی است، جمال کریمی راد، سال 1335 در قزوین متولد شد.
وی، مدرک کارشناسی علوم قضایی خود را سال 1365 از دانشکده علوم قضایی (قوه قضائیه)، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی را سال 1378 از مرکز آموزش مدیریت دولتی و مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل خود را سال 1379 از دانشگاه تهران دریافت کرد.
وی در سمتهای دادستان عمومی کردستان، دادستان عمومی و انقلاب استان‌های زنجان – قزوین، رئیس کل دادگستری استان زنجان ( در زمانی که قزوین و زنجان یک استان بود) و دادستان انتظامی قضات کشور فعالیت کرده بود . اما مردم بیشتر از زمانی با چهره او آشنا شدند که در برنامه‌های زنده صدا و سیما و پاسخ به سؤالات حقوقی شهروندان شرکت جست. اندکی بعد در سال 82 وی سخنگوی قوه قضائیه شد و تاکنون نیز در این سمت باقی بود. مرحوم کریمی راد از تابستان گذشته، پس از دریافت رای اعتماد بعنوان وزیر دادگستری دولت نهم منصوب شد.




کلمات کلیدی :

<   <<   6   7