سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفیقم رفیق بد!!!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/9/11 10:22 عصر


هر فیلمی رو نمی بینم ولی نمیدونم چرا چند روز بود که همش وسوسه می شدم برم این فیلم رفیق بد رو ببینم. از طهماسب خیییییییییییییییییلی خوشم میاد. بازیاش رو دوست دارم. فقط بخاطر اون بلند شدیم رفتیم سینما. من می گفتم بریم رفیق بد، اون می گفت بریم توفیق اجباری! بالاخره زور من چربید و بلیط رفیق بد و گرفتیم. ساعت 12:30 بود ولی فیلم 14 شروع میشد. حالا اینکه چرا وسط روز بلند شدیم رفتیم سینما بماند! قرار شد تا شروع فیلم به کارای دیگه مون برسیم. اول که رفتیم یه تجدید وضو کردیم و یه نمازی خوندیم و بعدم رفتیم سراغ شکم. بعد از چند وقت هر دوتامون یه دلی از عزا درآوردیم! پول زیاد دادیم پاش و زیاد بهمون نچسبید! اینم بماند که چرا نچسبید! کلی زور زدیم تا ساعت شد 2:30.

فیلم شروع شد.

ماجرای دو تا رفیق با وفاست که از بچگی با هم بودن تا روزی که بازنشسته شدن و ...!

قصد ندارم که فیلم رو به نقد بکشم چون اصلا جایگاه یه منتقد رو هنوز پر نکردم که بخوام نقش اش رو بازی کنم!(به قول بچه ها: تف به ریا)

در کل فیلم بدون اشکالی نبود ولی تونسته بود در قالب طنز، احساسات بیننده رو به زیبایی و به ظرافت برانگیخته کنه. اساسا خیلی از محصولات سینمایی و تلویزیونی این مملکت خارج از وقایع روزمره زندگی آدما ساخته میشه! میخوام بگم که اکثرشون چیزی رو به نمایش می کشن که خیلی آرمانیه و در عالم واقع امکانش خییییلی کمه، اما در عین حال این مسئله ی به نمایش کشیده شده، مورد پسند بیشتر بیننده هاست. طوری که ایده آل ترین حالت ممکن رو به تصویر بکشن و مخاطب هم کلی خوشش بیاد. اما آیا واقعا اینطوریه؟ وقتی فیلم رو دیدم به داشتن یه رفیق ناب و واقعی حتی از نوع بدش غبطه خوردم. تا همین امروز که همنشینی با یه رفیق حقیقی رو تجربه نکردم ولی با دیدن این فیلم، یه آرزوی دیگه به هزاران آرزوی قبلیم اضافه شد.

اگه واقعا آدما بتونن اینجوری با کسی رفاقت کنن که دنیا گلستان میشه.

بعد از فیلم به بغل دستیم گفتم اگه بدونم و مطمئن بشم که میتونم یه همچین رفیقی واسه خودم پیدا کنم، دیگه زن چیه، شوهرم نمیکنم!!!

چه شیرینه که سعی کنیم طناب دوستی هامون رو اون قدر محکم ببافیم که حتی اگه یه روزی هم با همون طناب محکم خفه شدیم .....!

احتمالا فیلم رو که ببینید می فهمید چی گفتم وگرنه هیچی نمی فهمید!!!

نمی دونم چرا این روزا اصلا حال نوشتن ندارم مخصوصا .....! فقط برا اینکه به روز کرده باشم  نوشتم.

فکر کنم داره یه خبرایی میشه. برام دعا کنید!

یاعلی

بی سرزمین تر از باد




کلمات کلیدی :