سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیشنهاد صدا و سیما!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/7/20 8:54 عصر

پیشنهاد به صداوسیما: سخنرانی خاتمی در هاروارد را هم مثل سخنرانی احمدی‌نژاد در کلمبیا پخش کنید

نوروز: حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری طی سخنانی در مراسم افطاری که سه‌شنبه‌شب از سوی کمیته اطلاع‌رسانی حزب جوانان ایران اسلامی برگزار شد، انتقادهای صریحی را از رویکرد جناحی صداوسیما علیه اصلاح‌طلبان مطرح کرد.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز در بخشی از انتقادات خود به پوشش رسانه‌ای گسترده و غلوآمیز صداوسیما درباره سفر اخیر احمدی‌نژاد به نیویورک اشاره کرد و گفت: از اینکه شاهد نوعی دوگانگی در اطلاع‌رسانی هستیم، متاسفم و امیدوارم این دوگانگی در برخورد در این عرصه به خصوص در رسانه ملی رخت بربندد چراکه زمانی که خاتمی به دعوت از دانشگاه هاروارد در این دانشگاه شرکت و به منظور دفاع از مواضع جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام(ره) هم چنین حمایت از حقوق مردم ایران در بحث انرژی هسته‌ای و دفاع از مردم فلسطین سخنرانی کرد و بسیار مورد تشویق وتمجید جامعه‌ آمریکا و حتی مدیران صهیونیست آن قرار گرفت، بازتابی از آن در کشورمان ندیدیم.

وی با بیان اینکه « پیشنهاد می‌کنم که رسانه ملی این‌بار سخنان خاتمی در دانشگاه هاروارد را پخش کند»، گفت: باید بر فعالیت سیاسی در یک کشور اسلامی انصاف وجود داشته باشد باید توجه داشت رسانه ملی سهم تک تک ملت ایران است.

انصاری همچنین با انتقاد از رسانه‌ ملی به خاطر آنچه طرح «وجود اختلاف میان اصلاح‌طلبان» نامید و با طرح این پرسش که «آیا تمام احزابی که در چارچوب نظام هستند به طور یکسان از رسانه ملی برخوردار می‌شوند؟ » افزود: وجود اختلاف سلیقه درمیان اصلاح‌طلبان طبیعی است و نباید به طرح چنین مسایلی در رسانه‌ای که مخاطبان بسیاری دارد، پرداخت. هیچ کس نباید از اختلاف درونی جریان‌ها استقبال کند. معتقدیم که جناح اصولگرایان نیز باید از انسجام برخوردار باشد؛ چراکه وجود انسجام باعث انتخاب برتر خواهد شد.
*اینم پست مسیح علی نزاد عزیز خطاب به مهاجرانی با عنوان: آقای مهاجرانی!
احمدی نژاد را از شانه‌هایت پایین بگذار
*حمایت شاگرد مصباح از پخش فیلم سخنرانی خاتمی در آمریکا
*من با پخش سخنرانی خاتمی در هاروارد موافقم به شرطی که فیلم دست دادن و نشستن خاتمی در کنار خبرنگار زن عریان هم نشان دهید
*مجید انصاری:از رسانه ملی گلایه جدی دارم// ما در کشور انحصار رسانه ای داریم





کلمات کلیدی :