• وبلاگ : بي سرزمين تر از باد
  • يادداشت : ايميلي كه جوابش رو چند روز قبل خونده بوديد.
  • نظرات : -4 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمدحسن ( نويسنده ي ايميل) 

    به نام خدا

    سلام

    اولا از حسين آقا تشکر مي کنم که اسم خودشون رو متذکر شدن . ( از نوادر است که کامنت بگذارند واسم خودشون رو هم بنويسند )

    دوما: آن ساعت را زيبا ترين نخواندند بلکه بزرگترين خواندند . ) با توجه به اينکه همه چيز غير از خدا نسبي است پس زيباترين وجود ندارد و نمي توان گفت کدام ساعت زيبا ترين است . )

    سوما : بين چاله که در شهر معضل محسوب مي شود با ساعت که به زيبايي شهر افزوده است ، چه ارتباطي وجود دارد؟

    چهارما : حال اگر ما از اهالي کشوري که بزرگترين ساعت دنيا در آن قرار داشت مي پرسيديم ؛ آنها اولين چيزي که به ذهنشان ميرسيد بزرگترين ساعت دنيا بود ؟ و با افتخار به آن ميباليدند ؟ واز اينکه فلان جايي هستند احساس غرور مي کردند؟ ( هزار سال سياه نمي خواهم وقتي کشورم چيزي براي باليدن ندارد ، به بزرگترين ساعت دنيا که در کشورم است ببالم ) ؛ بودجه مملکت را هم صرف زيبايي فضاي سبز و قشنگ تر شدن شهر مي کنند . لازم به تذکر است که براي تصفيه ي فاضلاب شهري بودجه زيادي صرف مي شود ، و جزو افتخارات هم نيست ، پس تو هزار سال سياه نمي خواهي که اين فاضلاب ها تصفيه شود ؟ ( مگر هر چيز بودجه صرفش مي شود بايد به آن بباليم؟ )

    پنجما : بايد عرض کنم که هيچوقت اين رکورد ها را غلط نخواندم بلکه انتظار مي رفت از بعضي افتخارات که در کنار آن ها هستند هم اشاره اي ميشد . ( فکر ميکنم چيزهايي براي گفتن باشند که مهمتر از تعداد عمل زيبايي بيني باشد مثل مراجعه ي سه نفر خارجي در روز به موسسه رويان براي درمان ناباروري )

    ششما : از اينکه تاکيد بر واضح بودن معني انقلاب کرديد بدون آنکه دليلي براي آن بياوريد بي نهايت متشکرم ( من نمي دانم دفعه ي قبل ما کِي از اين انقلاب ها کرديم که ازلفظ « دوباره » در عبارت انقلاب دوباره استفاده کرده اند . )

    هفتما : لازم به ذکر است تا قبل از اينکه به عبارت « انقلاب دوباره » برسم هم خانم عباسي را وهم تمام کساني که تا حدودي از آن ها شناخت داشتم دلسوز انقلاب ميدانستم ( همانطور که در متن گفته شده ) . وحال که خانم عباسي در مورد معني انقلاب توضيح بيشتري دادند باز هم ميگويم که تمام اين ها از سر دلسوزي بوده است و من اشتباه کردم .

    هشتما: مگر حکومت با عمر هزاران ساله ميهن ما تعارضي دارد که يکي را بر ديگري مقدم بدانم . مگر چون کشورمان عمر هزاران ساله دارد ديگر نيازي به حکومت نداريم؟ مگر من منکر عمر هزاران ساله ي ايران شدم؟

    نهما : همانطور که در متن هم گفته شد به هيچوجه با انقلاب اسلامي که حال بدينگونه درآمده موافق نيستم بلکه خواهان اصلاح جامعه هستم بشکلي که آن عزيزان ( رجايي و ... ) خواهان آن بودند و برايش از جان خود گذشتند. ( اين را مسئوليت خود ميدانم ولي با اعمال سازنده نه ايراد هاي بني اسرائيلي )

    دهما : اگر متن را درست و دقيق تر ميخواندي مي ديدي که نوشته ام ، قصد من ، متحول ساختن نيست .

    يازدهما : با عرض شرمندگي ، از نوشته هاي آقا / خانم ساديسم چيزي نفهميدم .

    دوازدهما : من متن را به ميل خانم عباسي نوشتم نمي دانم که چرا ايشان برعمومي شدن اين متن اينقدر پافشاري دارند . سوء تفاهمي به وجود آمده بود که رفع شد . ( پس نيازي به دخالت کسي نبود)

    $("div.commhtm img").each(function () { if ($(this).attr("em") != null) { $(this).attr("src","http://www.parsiblog.com/Images/Emotions/"+$(this).attr("em")+".gif"); } });