• وبلاگ : بي سرزمين تر از باد
  • يادداشت : ايميلي كه جوابش رو چند روز قبل خونده بوديد.
  • نظرات : -4 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حسين 

    زياده عرضي نيست.

    يا علي.

    + محمد حسن 

    به نام خدا

    اولا : سلام ( اول سلام بعداً كلام )

    دوماً : بنا بر اين نتيجه ميگيريم بالاخره آن ساعت هم زيباست و بر زيبايي شهر افزوده .

    سوما: در اين مملكت كه كلي هزينه هاي اضافي و بي دليل انجام ميشه داشتن همين ساعت هم بسيار غنيمته ( در كشور ما خيلي چيزها براي انتقاد وجود داره كه ميتونن آگاهي دهنده به مردم يا حتي سازنده باشند ، به نظر مياد موضوع ساعت از اون ايراد هاي بني اسرائيلي باشه كه هيچ دردي رو دوا نمي كنه )

    چهارما : برج با يك ساعت خيلي فرق مي كند ، بعدش هم اگر توريستي مشاهده كردي ( بعيد ميدونم مشاهده كني ) ميتوني بهش آدرس سد بختياري (بلند ترين سد جهان ) رو بدي . ( البته تا چند سال ديگر .) در مورد افتخار تصفيه ي فاضلاب هم ميتوني از اين به بعد بهش افتخار كني و به عنوان ايراني از صميم قلب به آن ببالي و به همه خارجي ها بگي كه ما هم تصفيه ي فاضلاب داريم . ( خودم نيز بر فوايد زياد آن واقف هستم اما جزو افتخارات محسوب نمي شود چون اكثر كشورها داراي اين فناوري هستند )

    پنجما : تو گفته بودي از اين رکوردهاي مثبت بگم که گفتم ( پس موضوع رو عوض نکن ) ، بعدش هم من هم خواستار اين بودم که يکسويه به مسائل نگاه نکنيم و در دادن آمار ها منصف باشيم

    ششما : من ايشان را مي شناختم که از گفتن انقلاب دوباره ناراحت شدم و اگر نمي شناختم که ديگر ناراحت نمي شدم

    هفتما : پس خيلي هم معناي انقلاب واضح نبود و لفظ « دوباره» سؤال برانگيز بود ( با توجه به اينکه شما گفته بوديد : در مورد انقلاب هم مسلم است که منظور ايشان انقلابي مانند سال 57 نيست و اين هم لازم به توضيح نيست) پس توضيح هم لازم بود .

    هشتما : مسلم است که ايران مي ماند ، ولي بالاخره به حکومت هم نياز دارد .( باز هم مي گو يم که تعارضي بين حکومت و عمر هزاران ساله وجود ندارد ) ( پس زياد تاسف نخور )

    نهما : خدا را شکر که در اين مورد هم عقيده ايم ( اگر آقا جواد هم کمي توجه ميکرد مي فهميد که ما دچار توهم نشده ايم و کمي کورکورانه بر مواضع خود پاي فشاري کردند .)

    دهما : من هم نخواستم کسي را متحول کنم ( پس لازم به تذکر شما نبود که گفته بوديد : اگر ميخواستي هم نمي شد )

    تمام اين بحث ها بخاطر عشق و علاقه به کشورمان ايران است ( و احساس مسئوليتي که مي کنيم ) با اميد به آنکه روزي ايران را به جايگاه واقعي خودش برسانيم

    + حسين 
    اولا خواهش مي کنم قابل شما رو نداشت.
    دوما من هيچ حرفي از زيباترين نزده ام وحرف از زيباتر زده ام که با آن نظريه ي نسبيتي که ذکر کرده ايد کوچکترين منافاتي ندارد.
    سوما من قبول ندارم که آن ساعت به اندازه ي بودجه ي هزينه شده و يا حتي يک صدم آن به زيبايي شهر افزوده است ومنظور من از چاله آن حرف شماست که گفته بوديدکسي که ساعت را ساخته به آن مي بالد.
    چهارما وقتي که چيز تکي در دنيا در يک کشور وجود دارد طبيعتا نظر توريست ها را جلب مي کند مثلا وقتي شما به کشوري مي رويد که بزرگترين برج دنيا در آن وجود دارد حتما از اهالي خواهيد خواست که آن برج را به شما نشان دهندوآنها به عنوان افتخار کشورشان آن را به شما نشان خواهند داد.
    در مورد فاضلاب هم بايد بگويم که اتفاقا چنين چيزي (بازيافت)افتخار بزرگي است همچنين تصفيه ي فاضلاب فوايد بسيار زيادي براي مملکت دارد مي تواني از برادرت بپرسي.
    ومن اصولا موافق اصراف سرمايه ندارم و ميگويم با بودجه ي آن ساعت مي توانستند کارهاي زيباتري کنند.
    پنجما ايشان طبق موضوع بحث اين آمارها را دادند.
    ششما من تاکيد بر وضوح آن با علم بر اينکه شما ايشان را ميشناسيد کرده ام .
    هفتما شايد خانم عباسي در انتخاب واژه ي انقلاب عجله کرده باشند.
    هشتما منظور من اين بود که حکومت ها رفتني اند و ايران است که مي ماند وما بيش از حکومت بايد به فکرکشور کهنمان ايران باشيم.
    نهما در اين مورد هم عقيده ايم.
    دهما اگر شما هم متن من را دقيق تر مي خواندي مي ديدي که من گفته ام حتي در صورتي که مي خواستي هم نميشد.
    يازدهما ودوازدهما من بي تقصيرم.
    زياده عرضي نيست .
    يا علي .
    سلام. ايميل دوستتون رو هم خوندم. ولي همچنان سر حرفم هستم ... موفق باشيد
    + محمدحسن ( نويسنده ي ايميل) 

    به نام خدا

    سلام

    اولا از حسين آقا تشکر مي کنم که اسم خودشون رو متذکر شدن . ( از نوادر است که کامنت بگذارند واسم خودشون رو هم بنويسند )

    دوما: آن ساعت را زيبا ترين نخواندند بلکه بزرگترين خواندند . ) با توجه به اينکه همه چيز غير از خدا نسبي است پس زيباترين وجود ندارد و نمي توان گفت کدام ساعت زيبا ترين است . )

    سوما : بين چاله که در شهر معضل محسوب مي شود با ساعت که به زيبايي شهر افزوده است ، چه ارتباطي وجود دارد؟

    چهارما : حال اگر ما از اهالي کشوري که بزرگترين ساعت دنيا در آن قرار داشت مي پرسيديم ؛ آنها اولين چيزي که به ذهنشان ميرسيد بزرگترين ساعت دنيا بود ؟ و با افتخار به آن ميباليدند ؟ واز اينکه فلان جايي هستند احساس غرور مي کردند؟ ( هزار سال سياه نمي خواهم وقتي کشورم چيزي براي باليدن ندارد ، به بزرگترين ساعت دنيا که در کشورم است ببالم ) ؛ بودجه مملکت را هم صرف زيبايي فضاي سبز و قشنگ تر شدن شهر مي کنند . لازم به تذکر است که براي تصفيه ي فاضلاب شهري بودجه زيادي صرف مي شود ، و جزو افتخارات هم نيست ، پس تو هزار سال سياه نمي خواهي که اين فاضلاب ها تصفيه شود ؟ ( مگر هر چيز بودجه صرفش مي شود بايد به آن بباليم؟ )

    پنجما : بايد عرض کنم که هيچوقت اين رکورد ها را غلط نخواندم بلکه انتظار مي رفت از بعضي افتخارات که در کنار آن ها هستند هم اشاره اي ميشد . ( فکر ميکنم چيزهايي براي گفتن باشند که مهمتر از تعداد عمل زيبايي بيني باشد مثل مراجعه ي سه نفر خارجي در روز به موسسه رويان براي درمان ناباروري )

    ششما : از اينکه تاکيد بر واضح بودن معني انقلاب کرديد بدون آنکه دليلي براي آن بياوريد بي نهايت متشکرم ( من نمي دانم دفعه ي قبل ما کِي از اين انقلاب ها کرديم که ازلفظ « دوباره » در عبارت انقلاب دوباره استفاده کرده اند . )

    هفتما : لازم به ذکر است تا قبل از اينکه به عبارت « انقلاب دوباره » برسم هم خانم عباسي را وهم تمام کساني که تا حدودي از آن ها شناخت داشتم دلسوز انقلاب ميدانستم ( همانطور که در متن گفته شده ) . وحال که خانم عباسي در مورد معني انقلاب توضيح بيشتري دادند باز هم ميگويم که تمام اين ها از سر دلسوزي بوده است و من اشتباه کردم .

    هشتما: مگر حکومت با عمر هزاران ساله ميهن ما تعارضي دارد که يکي را بر ديگري مقدم بدانم . مگر چون کشورمان عمر هزاران ساله دارد ديگر نيازي به حکومت نداريم؟ مگر من منکر عمر هزاران ساله ي ايران شدم؟

    نهما : همانطور که در متن هم گفته شد به هيچوجه با انقلاب اسلامي که حال بدينگونه درآمده موافق نيستم بلکه خواهان اصلاح جامعه هستم بشکلي که آن عزيزان ( رجايي و ... ) خواهان آن بودند و برايش از جان خود گذشتند. ( اين را مسئوليت خود ميدانم ولي با اعمال سازنده نه ايراد هاي بني اسرائيلي )

    دهما : اگر متن را درست و دقيق تر ميخواندي مي ديدي که نوشته ام ، قصد من ، متحول ساختن نيست .

    يازدهما : با عرض شرمندگي ، از نوشته هاي آقا / خانم ساديسم چيزي نفهميدم .

    دوازدهما : من متن را به ميل خانم عباسي نوشتم نمي دانم که چرا ايشان برعمومي شدن اين متن اينقدر پافشاري دارند . سوء تفاهمي به وجود آمده بود که رفع شد . ( پس نيازي به دخالت کسي نبود)

    $("div.commhtm img").each(function () { if ($(this).attr("em") != null) { $(this).attr("src","http://www.parsiblog.com/Images/Emotions/"+$(this).attr("em")+".gif"); } });