سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همایش بزرگ ذهن برتر

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/15 1:3 صبح

همایش بزرگ ذهن برتر
با حضور دکتر سیدا
چهارشنبه 14 شهریور
پنجشنبه 15 شهریور
ساعت 17 الی 19
مکان: شریعتی نبش خیابان طالقانی
جنب سینما صحرا کانون انصار
تلفن رزرو: 88367166
              88578050
امتحانش مجانیه
من که رفتم خیلی خوشم اومد
پس قطعا شما هم خوشتان خواهد آمد!!!




کلمات کلیدی :

دین و مدرنیته

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/14 11:56 صبح


یک سال پس از برگزاری سمینار «دین و مدرنیته»، «مؤسسه گفتگوی ادیان» میزبان سمینار «دین و مدرنیته۲» خواهد بود که با عنوان فرعیِ «آسیب‌شناسیِ "روشنفکری دینی"» در تاریخ پنجشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۳۸۶ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۹ در حسینیه ارشاد برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این سمینار آسیب‌شناسی فکری و اجتماعیِ سنت، مدرسه، نیرو، جریانِ "روشنفکری دینی" است؛ سنتی جریان‌ساز در ایران معاصر که کوشیده‌است اسلام و مدرنیته را به صلح کنار هم بنشاند (در این‌جا مراد از "روشنفکری دینی" کارنامه روشنفکران دیندار و دین‌اندیشِ معاصر ایرانی – با تأکید بر چهره‌های شاخص کنونی آن – و سنت/جریان فکری و اجتماعی‌ ملهم از اندیشه‌های این اندیشمندان است). در این سمینار یک‌روزه جمعی از تأثیرگذارترین "روشنفکران دینی" ایرانی و منتقدان این جریان عصاره­ی تأملات خود را در این زمینه با علاقه­مندان در میان خواهند گذاشت.
برنامه دقیق سمینار از این قرار است




کلمات کلیدی :

طرح مبارزه با مانکن های بد حجاب و بی حجاب...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/12 1:6 صبح


مکان: ونک، ورودی پاساژ ...

زمان: دیروز شنبه ساعت 3 بعد از ظهر




کلمات کلیدی :

درگذشت ناگهانی دکتر یحیی امامی!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/8 11:57 عصر


امروز که از طرف دولت تعطیل رسمی اعلام شده بود هم باید می‌رفتیم دانشگاه

اصلا حس‌اش نبود

همه خونه بودن من باید می‌رفتم میشستم سر کلاس

شب قبل ساعت 2:30 خوابیده بودم و صب ساعت 7:30 از خواب بیدار شدم

واقعا خسته بودم

زورم میومد برم دانشگاه

ولی مجبوری چاره‌ای نبود

توی راه که همش چرت می‌زدم

با هزار بدبختی خودمو رسوندم دانشگاه

اومدم که وارد ساختمون بشم جلوی چشمام چیزی دیدم که هنوزم گیجشم!!!

نه از درس چیزی فهمیدم نه از ...

خلاصه که خبر بدی بود و دردناک

خلاصه که خیلی تسلیت باد
خدایش بیامرزد

خودم که نفهمیدم چی نوشتم
ولی انصافا شما بفهمید...!

از طرف بر و بچه انجمن و جهاد دانشگاهی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران




کلمات کلیدی :

خوش به حال گربه...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/8 11:38 عصر


یعنی من بدبخت به اندازه یه گربه ام نیستم

که نیم ساعتم که شده با خیال راحت سرمو بذارم زمین و

بدون هیچ دغدغه‌ای چشمامو هم بذارم؟!!؟!!؟!!؟

 




کلمات کلیدی :

رئیس جدید دانشکده...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/6 8:41 عصر



دکتر فرقانی پر
تبریک به ...
و تسلیت به ...
!!!!!!!!!

زین پس رئیسمون دکتر سام آرام می باشند
تبریک به ...
و تسلیت به ...
!!!!!!!




کلمات کلیدی :

میلادت مبارک...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/6 8:5 عصر

نمیدانم چه می خواهم بگویم
زبانم در دهان باز بسته است
.......
زبونم نمی چرخه که هیچ
دستمم نمی نویسه!!!
فقط میگم:
خدا کند که بیایی مهدی جان...!
حضورت گلباران






بقیه عکسها را در اینجا ببینید.
قشنگن...!




کلمات کلیدی :

نمونه ای از ژورنالیسم زرد...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/5 3:18 عصر

لااقل اطلاعات خود را از محل حضور افراد تصحیح کنید...!
دم خروستون رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس تون رو آخه...!


تعدادی از روزنامه های زنجیره ای خط خبری یک سایت اپوزیسیون درباره برکناری 3 تن از اساتید دانشگاه تهران را به اراده سیاسی حاکمیت وابسته کردند.

 

به گزارش رجانیوز، یک سایت اینترنتی اپوزیسیون اواخر هفته گذشته از اخراج 4 تن از اساتید این دانشگاه خبر داد و دلایل این برکناری را اعمال سلیقه سیاسی بیان کرد. همچنین یکی از سایتهای منتسب به مجمع تشخیص مصلحت نیز با برجسته کردن این خبر از دور جدید حذف اساتید در دانشگاهها خبر داد.
این در حالیست که یکی از این اساتید در گفتگو با فارس تأکید کرد، استعفا از عضویت در هیئت علمی کاملاً با نظر شخصی وی صورت گرفته است. میرجلال‌الدین کزازی گفت: به فراخی و روشنی بگویم؛ هیچ تنگنا و فشاری مرا وانداشته است که درخواست بازنشستگی کنم.
میرجلال‌الدین کزازی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی افزود: «من در آغاز تیرماه درخواست بازنشستگی کرده‌ام. چون سی و چند سال است که در دانشگاه تدریس می‌کنم. استادی که 30 سال پیشینه کار در دانشگاه را داشته باشد، از دید آئین و قانون می‌تواند درخواست بازنشستگی کند.
من هم از این امکان بهره بردم و درخواست بازنشستگی کردم. هیچ انگیزه دیگری در کار نبوده است و هیچ تنگنا و فشاری مرا وانداشته است که درخواست بازنشستگی کنم. حتی دکتر شریعتی رئیس دانشگاه علامه پای می‌فشرد و از من می‌خواست که درخواست خود را پس بگیرم. او به من می‌گفت که به من در دانشگاه نیاز هست.»
بنا براین گزارش اخراج هادی سمتی، بهزاد شاهنده و حسین بشیریه مطابق آیین نامه دانشگاهها، به دلیل غیبت غیرموجه بیش از یک سال صورت گرفته است. این درحالیست که حسین بشیریه پس از انتخابات ریاست جمهوری 84 و شکست سنگین سکولارها، از ایران خارج شد و اعلام کرد دیگر به ایران بازنخواهد گشت با این حال وی ماه گذشته به ایران مراجعت کرده است.
ادامه مطلب رجانیوز




کلمات کلیدی :

2هفته بعد...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/4 11:17 صبح

بابا به خدا من هنوز نرفتم
حالا هی زنگ بزنین بگین اونجایی برا منم دعا کن!
من 18 شهریور عازمم
بذارین وقتی رفتم هی زنگ بزنین
چون الان که بزنین پولش واسه خودتون می افته
ولی وقتی رفتم بزنین من بیچاره می افتم تو خرج




کلمات کلیدی :

خانه نشینی اساتید...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/3 10:49 عصر


بشیریه، سمتی، شاهنده و کزازی اخراج شدند؛

هنوز از پاشنه در دانشگاه‌ها زنگ تعطیلا‌ت تابستانی نزدوده و زنگ سال تحصیلی جدید نخورده که زنگ اخراج ‌جمعی از اساتید برجسته دانشگاه‌های تهران و علا‌مه‌طباطبایی نواخته شد. سایت‌های خبری گزارش می‌دهند: <براساس احکام رسمی صادره برای اساتید دانشگاه‌های علا‌مه‌طباطبایی و تهران، یا ابلا‌غیه‌های رسمی و غیررسمی ارائه‌شده به این گروه از اساتید، آنان تصفیه و اخراج شده و یا با بازنشستگی پیش از موعد مواجه شده‌اند.

گفته می‌شود طی دو هفته گذشته 15 نفر از استادان باتجربه دانشکده‌های مختلف دانشگاه علا‌مه‌طباطبایی ازجمله دکتر میرجلا‌ل‌الدین کزازی، استاد رشته ادبیات که مورد توجه دانشجویان بوده‌اند، از کار برکنار شده‌اند. احکام اخراج جمعی اساتید دانشگاه تهران ازجمله دکتر حسین بشیریه، دکتر بهزاد شاهنده و دکتر هادی سمتی نیز اخیرا توسط رئیس دانشگاه تهران امضا و به آنان ابلا‌غ شده است. مبنای حکم صادره برای این سه استاد دانشکده علوم سیاسی، اتهام <غیبت غیرموجه> یک‌ساله بوده است. آنها متهم هستند که یک یا دو ترم بیش از فرصت مطالعاتی یک‌ساله خود، در دانشگاه‌های خارجی به مطالعه و تدریس اشتغال داشته‌اند. گفته می‌شود فشارهایی بر برخی از دیگر اساتید پاکسازی‌شده وارد آمده تا از علنی کردن احکام خود بپرهیزند.

روند خانه‌نشینی اساتید برجسته از سال گذشته و با بازنشستگی بیش از 40 عضو هیات علمی دانشگاه تهران آغاز شد که به گفته عباسعلی عمید‌زنجانی رئیس دانشگاه تهران مشکلا‌ت جسمی، فکری و مشکل زندگی عامل صدور حکم آنان بوده است. استادانی که موصوف به <غیرممتاز بودن> شدند و با وجودی که در فهرست بازنشسته‌شده‌های اجباری اساتید برجسته‌ای چون محمد مجتهدشبستری، عالم‌زاده و علی‌آبادی از دانشکده الهیات و حسنعلی درودیان، احمد ساعی، سیدعلی آزمایش، آشوری، صفایی، رضا رئیس‌طوسی و عراقی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی به چشم می‌خوردند اما رئیس دانشگاه تهران آنها را چنین بدرقه کرد: <استادان ممتاز در فهرست بازنشستگان نیستند.> رئیس دانشگاه تربیت مدرس هم در دو ترم تحصیلی گذشته تعدادی از روسای دانشکده‌ها، مسوولا‌ن گروه‌های آموزشی و استادان باسابقه را برکنار کرد. ازجمله این موارد، اخراج محسن کدیور از دانشکده فلسفه دانشگاه تربیت مدرس بود که پس از برخوردهای چندمرحله‌ای صورت گرفت. کاروان منع تدریسیهای تربیت مدرس علا‌وه بر کدیور مسافران دیگری نیز داشت؛ سعید حجاریان، محمدتقی احمدی، ابوالفضل شکوری، هاشم آقاجری، مسعود غفاری، حاتم قادری و...

آذر سال گذشته بود که از دانشگاه علم و صنعت خبر رسید موج بازنشستگی اجباری به آن دانشگاه نیز رسیده و 53 استاد را در فهرست وداع‌کنندگان قرار داده است. این روند چنان نگران‌کننده بود که 14 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری <ضرورت توقف طرح اخراج و حذف اساتید منتقد دولت از دانشگاه‌های کشور> را مطرح کردند.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که طبق آمار اعلا‌م‌شده از سوی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (در گفت‌وگو با روزنامه ایران) برنامه جذب 5400 مدرس جدید در دانشگاه‌ها در دستورکار قرار گرفته و مجوز استخدام 3 هزار عضو هیات علمی برای دانشگاه‌های کشور صادر شده است. طبق گفته معاون وزیر علوم، جذب مدرسان با حضور رئیس‌جمهور از امسال تا پایان برنامه چهارم توسعه صورت می‌گیرد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی (پیش از انحلا‌ل) موظف بود شرایط حضور 2 هزار و 400 عضو جدید هیات علمی دیگر را برای وزارت علوم فراهم کند
ادامه مطلب
.




کلمات کلیدی :

   1   2   3   4      >