سفارش تبلیغ
صبا ویژن

!!!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/3/1 2:47 عصر




کلمات کلیدی :

:-(((

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/3/1 2:44 عصر




کلمات کلیدی :

؟؟؟

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/3/1 2:42 عصر




کلمات کلیدی :

؟؟؟

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/3/1 2:41 عصر




کلمات کلیدی :

می خوام بمیرم خدااااااااااااااا

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/3/1 2:39 عصر




کلمات کلیدی :

سلام خاتمی ... خداحافظ رئیس جمهور!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/2/30 4:58 عصر

به مناسبت دهمین سالگرد دوم خرداد، مراسمی با سخنرانی آقای سید محمد خاتمی روز سه شنبه اول خرداد ماه از سا عت 17 الی 19 در مجتمع فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان واقع در شهرک قدس، خیابان فرحزادی، نرسیده به بزرگراه نیایش، نبش خیابان ارغوان برگزار می شود. از همه دوستان برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.




کلمات کلیدی :

بالاخره یه روزی می گیرمت...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/2/29 11:25 عصر




کلمات کلیدی :

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/2/26 2:32 عصر

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون وضعیت این تشکل

 

اکنون یک سال از موعد برگزاری انتخابات انجمن اسلامی می گذرد. اردیبهشت سال 85 هنگامی که قصد داشتیم طبق روال گذشته انتخابات را برگزار کنیم هیئت نظارت دانشگاه به این علت که روند برگزاری انتخابات در آن هیئت تصویب نشده است از برگزاری انتخابات جلوگیری کرد و ما از انجا که سر همکاری با مسئولین جدید دانشگاه را داشتیم با دانشگاه توافق کردیم تا در مهر ماه با ابلاغ برنامه زمانبندی شده ، انتخابات را برگزار کنیم.  در اواخر شهریور ماه که انجمن اسلامی برنامه زمانبندی شده را جهت تصویب به هیئت نظارت ارسال کرد به جای مجوز برگزاری انتخابات جواب گرفت که باید اساسنامه را جهت بررسی به آن هیئت فرستاده شود و این کار نیز صورت پذیرفت و مدتی طول کشید تا دانشگاه به این نتیجه رسید که پاره ای از مواد اساسنامه با ائین نامه تشکل های اسلامی سازگاری ندارد که انجمن اسلامی آمادگی خود را برای تطبیق اساسنامه با ائین نامه فوق الذکر اعلام نمود. پس از آن دانشگاه اعلام کرد که باید تائیدیه هیئت نظارت وقت بر اساسنامه را ارسال کنیم و از انجا که این مسئله مربوط به سالیان گذشته بود چنین مدرکی در ارشیو انجمن اسلامی وجود نداشت و این در حالی بود که هم مسئولین پیشین انجمن اسلامی و هم مسئولین آنزمان دانشگاه تائید کردند که اساسنامه پس از تصویب در مجمع عمومی انجمن اسلامی جهت تائید به هیئت نظارت وقت ارسال شده است. با تمام این تفاسیر هیئت نظارت فعلی اعلام کرد چون چنین مدرکی وجود ندارد انجمن اسلامی باید با اساسنامه جدید و اعلام هیئت موسس مجددا کسب مجوز کند. پس از این خواسته دانشگاه، بر سر این مسئله میان اعضای انجمن اسلامی اختلاف نظر پیش امد به گونه ای که تعدادی از اعضای انجمن (منجمله دبیر تشکیلات) که مخالف طرح هیئت موسس بوده و معتقد بودند این اشکال های مثلا قانونی لفافه یک بازی سیاسی است و دانشگاه به هیچ عنوان نمی خواهد اجازه برگزاری انتخابات را بدهد از انجمن استعفا دادند تا راه برای کسانی که در این طرح دانشگاه حسن نیت می دیدند باز شود که البته خوشبختانه استعفای این اعضا توسط شورای مرکزی پذیرفته نشد.

به هر حال با کناره گیری کسانی که مخالف طرح هیئت موسس بودند، هیئت موسس و اساسنامه جدید در دی ماه سال 85 به هیئت نظارت ارائه گردید وتا کنون جوابی از طرف هیئت نظارت ارسال نگردیده و هر بار که اعضای انجمن پیگیر این مسئله می شوند مسئولین دانشگاه به نوعی از دادن پاسخ طفره می روند و این در حالی است که آئین نامه مذکور که دانشگاه انجمن اسلامی را ملزم به رعایت آن می داند اما خود به هیچ عنوان طبق ان عمل نمی کند بندی دارد که می گوید هیئت نظارت باید حداکثر ظرف مدت دو ماه به درخواست ها برای کسب مجوز تشکل پاسخ گوید و اکنون  نزدیک به چهار ماه از آن زمان گذشته و اعضای انجمن به جای آنکه پاسخی بگیرند بعضا به طور شفاهی از برخی مسئولین دانشگاه می شنوند که هیئت موسس پذیرفته نخواهد شد. اکنون که این وضعیت را می بینیم به یاد قسم ها و قولهای شرافت بعضی از مسئولین دانشگاه می افتیم که می گفتند در صورتی که انجمن اسلامی هیئت موسس معرفی کند مشکل حل خواهد شد.

اتفاقات چند ماه گذشته به خوبی نشان می دهد که مسئولین دانشگاه برخلاف آنکه شعار می دهند که بدون خط سیاسی عمل می کنند کاملا پیرو یک جناح هستند و در تلاش اند تا دیگر نیروها را به بهانه های مختلف حذف کنند و  پروژه شان این بود با ایرادات مثلا قانونی انجمن اسلامی دانشگاه علامه را از صحنه به در کنند و گمان نمی کردند که ما نسبت به اشکال تراشی های انان پاسخ مثبت بدهیم.

در حالی که انجمن اسلامی با حسن نیت عمل کرده و تمام خواسته های دانشگاه به خصوص مسئله هیئت موسس را که اکثریت اعضای انجمن مخالف آن بودند را اجابت کرده دانشگاه به جای آنکه مشکل انجمن را حل کند از در دعوا وارد می شود ومرتضی اصلاحچی دبیر این تشکل دانشجوئی را پس از یک ترم محرومیت از تحصیل مجددا به کمیته انضباطی احضار می کند و در نهایت وی را ممنوع الورود به دانشگاه می کند.

آیا مسئولین دانشگاه قول های خود را فراموش کرده اند یا اساسا این قول و قسم ها از نوع رایج در کشور است که هیچ صداقتی پشت ان نیست؟

اکنون دانشگاه باید تصمیم خود را بگیرد.مسئولین دانشگاه یا باید وظیفه قانونی خود را انجام دهند و پاسخ هیئت موسس انجمن اسلامی قانونی ودانشجوئی را بدهند و یا با دادن مجوز انجمن اسلامی به افراد وابسته به نیروهای شبه نظامی خود را به عنوان مسئولینی غیر صادق و باند باز به همگان معرفی کنند چراکه انجمن اسلامی با معرفی هیئت موسس که آخرین خواسته دانشگاه بود جای هیچ بهانه ای باقی نگذاشته است.

ما دو ماه بیش از موعد قانونی به دانشگاه زمان داده ایم و یک هفته دیگر هم برای اینکه مجددا حسن نیت خود را نشان دهیم صبر می کنیم اما اگر دانشگاه طبق روال سابق بخواهد غیر صادقانه عمل کند آنچه را که وظیفه مان است انجام خواهیم داد.

 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی 22/2/86




کلمات کلیدی :

رحم کن ای نفس...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/2/25 5:39 عصر

زندگی به پیکر کهنسال نزدیکتر از طفل شیرخوار نیست

زندگی سراسر مرگ است...!

 




کلمات کلیدی :

اشک و لبخند...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/2/25 5:9 عصر

هزاران سال پیش همسایه‌ام به من گفت:

من زندگی را ناخوش می‌دارم چرا که سراسر درد است و رنج.

دیروز گذارم بر گورستان افتاد و دیدم زندگی بر گورش می‌رقصد!

 

 




کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4      >