سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه ای از ژورنالیسم زرد...!

ارسال‌کننده : بی سرزمین تر از باد ... در : 86/6/5 3:18 عصر

لااقل اطلاعات خود را از محل حضور افراد تصحیح کنید...!
دم خروستون رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس تون رو آخه...!


تعدادی از روزنامه های زنجیره ای خط خبری یک سایت اپوزیسیون درباره برکناری 3 تن از اساتید دانشگاه تهران را به اراده سیاسی حاکمیت وابسته کردند.

 

به گزارش رجانیوز، یک سایت اینترنتی اپوزیسیون اواخر هفته گذشته از اخراج 4 تن از اساتید این دانشگاه خبر داد و دلایل این برکناری را اعمال سلیقه سیاسی بیان کرد. همچنین یکی از سایتهای منتسب به مجمع تشخیص مصلحت نیز با برجسته کردن این خبر از دور جدید حذف اساتید در دانشگاهها خبر داد.
این در حالیست که یکی از این اساتید در گفتگو با فارس تأکید کرد، استعفا از عضویت در هیئت علمی کاملاً با نظر شخصی وی صورت گرفته است. میرجلال‌الدین کزازی گفت: به فراخی و روشنی بگویم؛ هیچ تنگنا و فشاری مرا وانداشته است که درخواست بازنشستگی کنم.
میرجلال‌الدین کزازی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی افزود: «من در آغاز تیرماه درخواست بازنشستگی کرده‌ام. چون سی و چند سال است که در دانشگاه تدریس می‌کنم. استادی که 30 سال پیشینه کار در دانشگاه را داشته باشد، از دید آئین و قانون می‌تواند درخواست بازنشستگی کند.
من هم از این امکان بهره بردم و درخواست بازنشستگی کردم. هیچ انگیزه دیگری در کار نبوده است و هیچ تنگنا و فشاری مرا وانداشته است که درخواست بازنشستگی کنم. حتی دکتر شریعتی رئیس دانشگاه علامه پای می‌فشرد و از من می‌خواست که درخواست خود را پس بگیرم. او به من می‌گفت که به من در دانشگاه نیاز هست.»
بنا براین گزارش اخراج هادی سمتی، بهزاد شاهنده و حسین بشیریه مطابق آیین نامه دانشگاهها، به دلیل غیبت غیرموجه بیش از یک سال صورت گرفته است. این درحالیست که حسین بشیریه پس از انتخابات ریاست جمهوری 84 و شکست سنگین سکولارها، از ایران خارج شد و اعلام کرد دیگر به ایران بازنخواهد گشت با این حال وی ماه گذشته به ایران مراجعت کرده است.
ادامه مطلب رجانیوز




کلمات کلیدی :