• وبلاگ : بي سرزمين تر از باد
  • يادداشت : سري جديد سوالات موهن در آموزش و پرورش رسيد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مرضيه 

    تا حدي حرفتو قبول دارم كه نبايد چنين سؤالاتي توي امتحانات ما مطرح بشن و بيشتر سؤال ها بايد مفهومي و عقيدتي باشن ولي به نظر تو اين كه بدونن پيامبر خدا در هنگام آب خوردن چه ذكري بر لبان مباركش داشته تا اونا هم ياد بگيرن و عمل كنن و از ثواب دنيوي و اخروي اش بهره مند بشن بهتره يااينكه بدونن همسر اول تام كروز كي بود؟ نيكول كيدمن چند بار ازدواج كرد؟ همسر ديويد بكهام كدوميكي از ايناست؟ بريتني اسپيثرز يا ويكتوريا، خواننده معروف؟

    به نظرت كدوم با ارزش تره؟

    + genius 
    من يکي از دانش آموزان همان مرکز هستم که در اين امتحان هم شرکت داشتم. سوالات سطحي و غير استاندارد اين آزمون مورد اعتراض ما واقع شد، ولي اين امتحان کاملا" داخلي، و نه چندان جدي برگزار شد. البته تمامي سوالات از داخل کتابچه اي اتخاذ شده بود که در اختيار ما گذاشته بودند تا براي امتحان مطالعه کنيم. من کنجکاوم بدانم که کتابچه ي امتحان تحت چه استانداردي تهيه شده، و گردآورنده آن چه کسي بوده، که حتما" درباره اش تحقيق مي کنم. به نفرات اول برگزيده جوايز ناچيزي تعلق مي گيرد. به هر حال، موضوع آن قدرها هم مهم نبوده، در اين حد که از مدرسه بيرون برود.
    سلام . اين همه از كرامات دولت كريمه است و انصار ايشان كه سطحي نگري و خرافه پرستي را رواج مي دهند . به جرات مي توانم بگويم كه در دهه شصت كه محدود ترين و بسته ترين دوران انقلاب بود هم اينقدر سطحي نگري وجود نداشت . شايد به قرون وسطي برگشتيم و ما بي خبريم ؟